Tuesday, March 28, 2017

Ce viață îmi doresc pentru voi, copiii mei


Imi doresc o viață frumoasă pentru copiii mei. Da, este normal să îmi doresc lucruri de calitate pentru mine și pentru ei. Chiar dacă sunt mai rare, și mai scumpe (și financiar, dar și ca energie și timp).
Interacțiuni cu oameni educați, care trăiesc onorându-și viața pe care au primit-o de la Bunul Dumnezeu și care, prin tot ceea ce fac, practic sunt recunoscători Lui. Oameni veseli. Oameni cu experiență. Oameni bătrâni și care cunosc și au înțeles cum sunt copiii și știu, cei mai mulți, intuitiv, cum să se poarte cu copiii. Oameni care au diverse meserii, și sunt pasionați de ea și le arată, atât cât pot cuprinde, și celor mici, câte ceva din tainele acestora. Oameni simpli sau mai complecsi dar care iubesc viata și nu le e frică de ea. Oameni care vorbesc corect gramatical. Oameni cărora se simte puterea in glas. Oameni care îl cunosc pe Dumnezeu. Oameni sănătoși sufletește. Oameni care stiu să imi respecte copilul. Acestia sunt oameni de calitate pe care, da, I-as vrea pe lângă copilul meu.

Activități diverse în natură. Alergare. Intins pe pământ și privit cerul. Atins animale si joacă cu ele. Cules flori. Mirosit flori. Răs. Discutii libere in natură. Sărit. Cățărat prin copaci. Diverse constructii, din nisip si alte obiecte. Cântece. Psihodramă pentru copii. Înot. Gimnastică pentru copii. Dans. Călărit ponei. De astea.

Jucării educative si calitative. Toate obiectele pe care să le aibă copiii mei să folosească la dezvoltarea lui. Motric, emotional, social, intelectual. Cărti potrivite pentru fiecare vârstă.

Știu că nu trăiesc intr-o lume ideală, dar doresc și as putea, măcar 50% să fac toate acestea posibile. Doamne, ajută !





No comments:

Post a Comment