Thursday, August 3, 2017

Mămici, stați acasă cât mai mult cu copiii ! Fiți acolo pentru ei !



Atmosfera cel mai des intâlnită în prima familie (așa cum o percepi tu) va dainui în cerul tău interior aproape toată viața (și chiar când vei face eforturi de schimbare, ea te va „lupta” toată viața). Și de aceea, instinctiv și inconștient, de cele mai multe ori, vei încerca sa o readuci în fiecare context social în care te vei afla, în fiecare interacțiune. De aceea, statul acasă înainte de a naște și după ce am născut (2 ani cu primul copil, și vreo 8 luni vreau să stau -exclusiv- cu cel de-al doilea), în total mai bine de 3 ani, m-a ajutat să îmi ofer timpul necesar pentru mă pot introspecta, și astfel, să mă cunosc mai bine. Mi-am alcătuit un mai bun și mai performant aparat interior cu care pot face fată mai eficient vieții, lumii.
Dacă ar fi să recomand o anumită muncă pentru femeie, aș recomanda prestarea de munci ușoare pentru femeie, tocmai pentru a-si găsi în interiorul ei tocmai această autentică menire de mamă, dar și adevărata feminitate.
Important este ceea ce devii prin ceea ce faci și nu ceea ce faci să devnă ceea ce ești. Sesizezi diferența ?
Cred că, în Înțelepciunea Lui, Dumnezeu a ingaduit și nașterea copiilor, ca să am, în continuare, mai mult răgaz de a sta acasă, de a sta cu mine, de a-mi cunoaște limitele, de a-mi vedea rănile prin provocările nevoite ale soțului și ale copiilor. Acesta este planul lui si așezarea în planul lui aduce atâta pace. Îmi par ca doua cercuri suprapuse voia mea și voia Domnului. Și am început sa simt când nu respect puțin suprapunerea, și îmi așez cercul (voința de -mi duce ziua) mai la stânga sau mai la dreapta sau mai sus sau mai jos. E minunat cum, în aceasta suprapnere de cercuri, nu îmi este, de fapt, incalcata nici libertatea, nici gândirea, nici existența personala, se manifesta doar varianta cea mai buna a persoanei mele.

 

No comments:

Post a Comment